Arcy-Piekne rzeczy

Tworzę dla Tych, którzy cenią sobie rękodzieło i chcą posiadać rzeczy nietuzinkowe i oryginalne.

piątek, 8 kwietnia 2016

Malowana ściana :)

Witam wszystkich bardzo serdecznie :)
Dziś przedstawiam Wam Kochani obraz, który dawno temu namalowałam w pokoju syna.
Było to moje pierwsze spotkanie z farbą, skąd taka odwaga była u mnie sama nie wiem.
Także nie wiem jak to się stał, że go nie uwieczniałam wcześniej na zdjęciu. 
Może nie myślałam tak poważnie o swoich ukrytych zdolnościach.
Dziś dzięki zmianie wystroju pokoju na fototapetę 3D, zerwaliśmy starą tapetę. I jak widzicie co się pod nią kryło. Moje dawno zapomniane dzieło. 
                  Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko :)






                                        Niepospolitakraina@o2.pl                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz