Arcy-Piekne rzeczy

Tworzę dla Tych, którzy cenią sobie rękodzieło i chcą posiadać rzeczy nietuzinkowe i oryginalne.

niedziela, 15 marca 2015

Króliczka z gąską

                                                          Witajcie Kochani :)
                                         Jak obiecała, dziś u mnie także  świątecznie.
                            Moja króliczka  z gąską poszła mi w uszyciu bardzo szybko.
                                            Ale największym problemem był beret.
                                              Szyłam go pierwszy raz w życiu :)
                                   Jak na pierwszy raz wyszedł nie źle, jak myślicie :)











Miłej niedzieli życzę :)

8 komentarzy:

  1. Piękna królisia, a gąska to super pomysł. Komplecik na prawdę uroczy.
    Pozdrawiam, miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję skrawek tęczy :) gąska fakt mi się udała :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Kroliczka i jej zabawka gaska wyszly bardzo pieknie!!! Milej niedzieli zycze, Jola

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Słodka pannica i do tego zwierzątko. Urocze.

    OdpowiedzUsuń