Arcy-Piekne rzeczy

Tworzę dla Tych, którzy cenią sobie rękodzieło i chcą posiadać rzeczy nietuzinkowe i oryginalne.

sobota, 7 marca 2015

Szycie, szycie... i moja pracownia.

                                             Żadna inna rzecz nie da
                                           Ci tyle wolności, co pasja.
                                           Szczęście, które dostajesz
                                                zupełnie za darmo. 

                                                        







                                          
                                                                          Pozdrawiam :)


9 komentarzy:

  1. Cuda tworzysz, a pracownia wygląda imponująco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję skrawek tęczy :)
    U Ciebie również jest miło i cieplutko, a prace śliczne:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Monika, dziekuje bardzo za mile odwiedziny u mnie na blogu. Poogladalam Twoje prace i sa naprawde bardzo piekne. A Twoja pracownia... pozazdroscic! :)
    Zycze milych dni wreszcie bez grypy i pelnych wiosennego slonca!
    Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu :)
      U ciebie także jest ślicznie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Wspaniała pracownia :) zazdroszczę! Zwłaszcza, że ja większość rzeczy tworzę na dywanie... :)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu :)
      Ja też tak zaczynałam co prawda nie na dywanie, ale na kuchennym stole. Teraz też szału ni mam bowiem kosztem pracowni straciłam sypialnie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Piękne rzeczy z pięknej pracowni. Ja jeszcze wciąż o takiej marzę ;)
    Z chęcią tu jeszcze zajrzę!
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko i serdecznie zapraszam :)

      Usuń
  6. Fajnie , że masz swój twórczy kącik, mi tego brakuje.

    OdpowiedzUsuń