Arcy-Piekne rzeczy

Tworzę dla Tych, którzy cenią sobie rękodzieło i chcą posiadać rzeczy nietuzinkowe i oryginalne.

sobota, 30 maja 2015

Sowy

                                                 Tym razem bardzo kolorowo :)
                          Witam wszystkich bardzo cieplutko, jakiś czas mnie nie było .
                                                     ( ale pracy było dużo :)
                                   A teraz mam nowe sówki. Mam cichutką nadzieję ,
                                                      że spodobają się Wam.
                                                    Pozdrawiam serdecznie:)
                                     
                                                                       






                                                     Pozdrawiam serdecznie Niepospolita Kraina :)

11 komentarzy:

  1. Urocze sówki i mnie się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) to moja pierwsza praca z filcem i zapewne nie ostatnia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przeurocze.Jeśli rzeczywiście to Twoja pierwsza praca to rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie :) Tak to moja pierwsza przygoda z filcem i zapewne nie ostatnia fajnie się go szyje pomimo, że ręcznie, ale praca z nim daje szybkie uzyskanie efektu tego co chce się by było stworzone :) bardzo polecam :)
    dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sowa pani i pan , ciekawa jestem jakie są duże, bo ze zdjęcia trudno wywnioskować

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam!!! Wysokość 14,5 cm.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję kochana :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne sowy cudne sowy wspaniałe sowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam nowego gościa :) dziękuję i zapraszam ponownie :) pozdrawiam

      Usuń
  9. I really enjoyed visiting your blog. I would also like to share with you something for your benefit.
    Slots

    OdpowiedzUsuń