Arcy-Piekne rzeczy

Tworzę dla Tych, którzy cenią sobie rękodzieło i chcą posiadać rzeczy nietuzinkowe i oryginalne.

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Filcowe Małe ,, Zoo''

                         Witam wszystkich bardzo serdecznie :)

                      Ostatnio coś u mnie  bardzo kolorowo.
    Zabawa z filcem i kolorami tak mnie pochłonęła, że powstało Małe ,, Zoo.''                                         Moje zwierzątka zostały uszyte ręcznie.
                   Jak wam się podobają, bo mi bardzo :)
   Serdecznie Wszystkich pozdrawiam i życzę miłego wieczorku :)

                                                     








12 komentarzy:

  1. Dziękuję u Ciebie Kochana także jest ślicznie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwierzątka są cudowne:) Bardzo mi się podają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam !! i dziękuję dekupagekinii. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ale słodkie :) Genialna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie Madzik !!!
      Dziękuję :) pozdrawiam :)

      Usuń
  4. O ! Jaki uroczy zwierzyniec :) Super takie zoo. Ja rowniez musze sie zabrac za szycie zwierzatek :) Pozdrawiam pracowniapatrycjiicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj !!! Ja również odwiedziłam Twój blog :) jesteś uzdolniona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te zwierzątka. Chętnie przygarnęłabym jakieś do moich kluczy, tylko nie wiem na jakie się zdecydować :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Kochaniutka !!!
    Możesz narysować swój indywidualny wymarzony, a ja z chęcią go uszyję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do rysowania to ja mam podwójnie dwie lewe ręce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zoo, bardzo podoba mi się Twoje wykonanie, również sówki z poprzedniego posta są słodkie, pozdrowionka, Asia :)

    OdpowiedzUsuń